oto moje najlepsze i najgorsze lub najsłabsze filmy prosze wpisywac swoje
TOP 10
01. Dzikość serca
02. Pan życia i śmierci
03. Twierdza
04. Skarb narodów
05. Skarb narodów: Księga tajemnic
06. Next
07. Zapowiedź
08. Osiem milimetrów
09. 60 sekund
10. Naciągacze
TOP 10 (NAJGORSZE / NAJSŁABSZE FILMY)
01. Kult
02. Anatomia strachu
03. Zagubieni w raju
04. Miesiąc miodowy w Las Vegas
05. Polowanie na czarownice
06. Dwa miliony dolarów napiwku
07. Pocałunek śmierci
08. Amos i Andrew
09. Rycerz pierwszej damy
10. Oczy węża
NIEWIDZIALEM (bardziej znane)
Arizona Junior
Beztroskie lata w Ridgemont High
Bóg zemsty
Cotton Club
Dziewczyna z doliny
Ghost Rider 2
Kapitan Corelli
Ogniste ptaki
Pocałunek wampira
Prognoza na życie
Rumble Fish
Wpływ księżyca
Wyścig z księżycem
Zandalee
Zostawić Las Vegas
najlepszy film: Bez twarzy
najgorszy filmy: Szyfry wojny
tak się składa że oba filmy to produkcje Johna Woo
oo, drugi raz się spotykamy, widziałam cię już u Kilmera :)
1. Bez twarzy
2. Con Air
3. Naciągacze
4. Kick-Ass
5. Miesiąc miodowy w Las Vegas
Najlepsze:
1.Pocałunek wampira
2.Zły porucznik:Port Nowy Orlean
3.Twierdza
4.Pan życia i śmierci
5.Red Rock West
6.Zapowiedź
7.Adaptacja
8.Kick-Ass
9.Con Air
10.Drive Angry 3D
Najgorsze:
1.Ghost Rider
2.Ghost Rider 2
3.Skarb Narodów 2
4.Anatomia Strachu
5.Kult
6.Next
7.Bez twarzy
8.Uczeń czarnoksiężnika
9.Bóg zemsty
10.Polowanie na czarownice
Najlepsze:
1. Naciągacze
2. Miasto Aniołów
3. Zostawić Las Vegas
4. Adaptacja
5. Twierdza
6. Family Man
7. 60 sekund
8. Skarb Narodów
9. Zapowiedź
10. Dziewczyna z doliny
Najgorsze:
1. Zły porucznik
2. Kick-Ass
3. Ghost Rider
4. World Trade Center
5. Anatomia strachu
6. Polowanie na czarownice
7. Kapitan Corelli
8. Miesiąc miodowy w Las Vegas
9. Pocałunek wampira
10. Ostatnie zlecenie
1. Pan życia i śmierci
2. Bez twarzy
3. Twierdza
4. Ciemna strona miasta
5. Dzikość serca
6. Pocałunek wampira
7. Con Air
8. Family Man
9. Naciągacze
10. Skarb narodów 2
11. Rumble Fish
12. Oczy węża
13. Zostawić Las Vegas
14. 60 sekund
15. Skarb narodów
16. Arizona Junior
17. Kick-Ass
18. Adaptacja
19. Ghost Rider
20. Next
21. Osiem milimetrów
22. Peggy Sue wyszła za mąż
23. World Trade Center
24. Zapowiedź
25. Miasto aniołów
26. Miesiąc miodowy w Las Vegas
27. Kapitan Corelli
28. Piekielna zemsta
29. Uczeń czarnoksiężnika
30. Kult